Rezerwacje hosteli

POKOJE ul. Kuźnicza 3, sprawdź dostępność klikając TUTAJ lub uzupełnij kalendarz poniżej.

HOSTEL ul. Ruska 18,
sprawdź dostępość klikając TUTAJ
lub uzupełnij kalendarz poniżej.

HOSTEL ul. Igielna 40, sprawdź dostępność klikając TUTAJ lub uzupełnij kalendarz poniżej.

POKOJE ul. Rynek 24, sprawdź dostępność klikając TUTAJ lub uzupełnij kalendarz poniżej.

POKOJE ul. Łaciarska 59A, sprawdź dostępność klikając TUTAJ lub uzupełnij kalendarz poniżej.

POKOJE ul. Świdnicka 9A, sprawdź dostępność klikając TUTAJ lub uzupełnij kalendarz poniżej.

Zapraszamy do zapoznania się z warunkami dokonywania rezerwacji i z regulaminem korzystania ze świadczonych przez nas usług.

Dokonując rezerwacji oświadczają Państwo, że zapoznali się z naszym regulaminem i, że będą go Państwo w pełni respektować.

Rezerwacje mogą Państwo również dokonywać telefonicznie 511925124 lub e-mailowo: booking@citycentral.pl – zachęcamy do rezerwacji bezpośrednich i skorzystania z atrakcyjnych rabatów oraz wzięcia udziału w naszym konkursie!

Zapraszamy do zapoznania się z warunkami konkursu z nagrodami na 2018 r. „Wygraj 3 vouchery na pobyt we Wrocławiu”.

Uwaga: zameldowanie odbywa się on-line, a po dokonaniu płatności otrzymują Państwo kody dostępowe.

Pokoje znajdują się w dzielnicy mieszkaniowej, w związku z czym urządzanie imprez w miejscu zakwaterowania jest niedozwolone.

Kilka dni przed zameldowaniem nasz personel dokona preautoryzacji Państwa karty kredytowej (dotyczy rezerwacji dokonywanych za pomocą karty kredytowej) lub przyjmie kaucję gotówką na recepcji, zwrotną na konto (dotyczy pozostałych rezerwacji) w kwocie 150 zł za pokój. Jest to zwrotna kaucja na pokrycie ewentualnych kosztów dodatkowych. Kwota ta może zostać zatrzymana również w przypadku niestosowania się do regulaminu. Kaucja jest zwracana po zakończeniu pobytu.

WARUNKI DOKONYWANIA REZERWACJI (Oferta Standard)

1. Rezerwacji można dokonać wysyłając zapytanie na booking@citycentral.pl lub dzwoniąc bezpośrednio na numer 511925124. Osoba dokonująca rezerwacji jest zobowiązana do podania w formularzu poprawnych danych oraz prawidłowych informacji, zgodnie z którymi zostanie przygotowana rezerwacja wraz z kalkulacją kosztów.
2. Rezerwacji dokonuje się na osobę, która będzie dokonywać płatności.
3. Ostatnim etapem kończącym proces rezerwacji, jest dokonanie wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości usługi na konto: CitiBank 26 1030 0019 0109 8518 0510 5349, w tytule podając imię, nazwisko i termin rezerwacji.
4. Rezerwację należy potwierdzić wpłatą (kartą kredytową/przelew na konto/przelew on-line) w ciągu 2 dni roboczych lub natychmiast po jej dokonaniu jeżeli data planowanego przyjazdu przypada w terminie oddalonym o mniej niż 7 dni.
5. Po zakończeniu procesu rezerwacji otrzymają Państwo potwierdzenie dokonania rezerwacji na adres e-mial wskazany przy rejestracji.
6. W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się telefonicznie +48511925124 lub mailowo booking@citycentral.pl. Nie dotyczy „*oferty bezzwrotnej”.
7. Zmiana terminu dokonanej rezerwacji jest bezkosztowa jeżeli została zgłoszona co najmniej 7 dni przed planowanym przyjazdem. Nie dotyczy „oferty bezzwrotnej”.
8. Anulacja rezerwacji wiąże się z poniesieniem przez Gościa kosztu anulacji tj. 30% całej ceny za pobyt jeżeli została zgłoszona co najmniej 7 dni przed planowanym przyjazdem. Nie dotyczy „oferty bezzwrotnej”.
9. W przypadku anulacji rezerwacji po terminie wskazanym w punkcie 8. lub w przypadku nie pojawienia się Gościa w hotelu – hotel obciąży Gościa kosztami 100% ceny za cały pobyt.
10. Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji i wiąże się z uregulowaniem rachunku za cały deklarowany czas pobytu.
11. Wszelkie reklamacje dotyczące usługi prosimy składać drogą mailową na adres booking@citycentral.pl Odpowiedź otrzymają Państwo w terminie do 14 dni.
12. Osoba dokonująca rezerwację wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie.
13. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych wprowadzane dane do systemu hotelowego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji oraz w celach marketingowych hotelu (zgoda na przesyłanie ofert marketingowych hotelu).

*Oferta Bezzwrotna – tańsza o 10% od oferty standardowej, ale Gość zostanie obciążony przedpłatą będącą całkowitą ceną rezerwacji w dowolnym momencie. Gość zostanie obciążony całkowitą ceną rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji w dowolnym momencie.